Tuesday, February 26, 2013

Since 2006 until now








We're in the same class, same institution, same university and same state (for posting). 
Since 2006 until today.
What a moment.

:)




p/s: mood : misses everyone



Like tanda Sayang

10 comments:

  1. so sweet.. untung la jodoh pnjg unt same2 drg BFF
    :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks.. itulah.. satu kelas je dari dulu lg.. wlupun x rapat awal2 tp dah jadi makin close bila dah kwn lama :)

      Delete
  2. I hve this one friend yg share same birthday , same place of birth , same class since form 1 till form 5 , same homeroom , same university and same course ! ni baru namanya jodoh kuat gilaaa ! haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. terbaekkkk! memang tulah jodohnya. hahaha

      Delete
  3. wah, bestnye msk ipg sekali, u sekali dan posting pun sekali jugak.
    at least ade lg teman masa belajar..huhu
    kita org baru ni nak cari kwn kat tmpt orang susah jugak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. posting tempat lain2, tapi satu negeri. jauh camna pun time cuti memang kena jumpa jugak. dah takde sape2 kan kat sini

      Delete
  4. kak izma mmg laaa ni kat sabah laaaa?

    ReplyDelete