Wednesday, January 9, 2013

Tak Tenang


Sejak bermula persekolahan ni tak pernah aku dapat tido lena.

Tiap malam ak terjaga dan terjaga walaupun penat gila.

Tak boleh jadi ni.

Parah ni.






Selagi bantal busuk aku tu takde selagi tu lah tido aku takkan tenang.



Tak kira tak kira esok aku mesti suruh kasi pos juga sama itu bantal.


Nakkkkk bantallllllllllllll T.T

Published with Blogger-droid v1.7.4

Like tanda Sayang

21 comments:

  1. kehkehkeh.

    ce tunjuk bantal busuk tu sekali nak tengok.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ce google, nanti kua la yg izma punye. haha

      Delete
  2. erks..xleh buat apa dah..bantal2 lain memang takleh nak gantikan bantal busuk..hahaha

    ReplyDelete
  3. besar pengaruh bantal busuk tu dlm kehidupan awak yea..hehe

    ReplyDelete
  4. aku nasihatkan kau jgn kawin dgn navy.

    ReplyDelete
  5. haaa dah tahu dah rahsia izmaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...haha

    ada bntal busuk rupanya heehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. haaa jangan terkejut. ada banyak lg rahsia pelik kite. haha

      Delete
  6. mak ai dan besar panjang pun nak bantal busuk...ish2!


    tilam busuk x nak ke...hehe!

    ReplyDelete
  7. LOl.. rindu bantal ya. Huu. dulu masa kecil memang tak boleh kalau takde bantak busuk tapi sejak belajar kat marik aku dah boleh tak care sangat bantal busuk. Haha. Tapi sebgai gnti bntal busuk, aku bei teddy bear.. ekekek.

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha sama la tu bantal busuk ngn teddy bear! tp aku takde teddy bear :(

      Delete
  8. Kite pungg ade sepupu yg ada bantal dgn selimut busuk . Tkthu la skrg ni ada lagi ke tak . Tp dulu siyes tkboleh lepas . Haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha mesti sepupu tu comey mcm kak izma :P

      Delete
  9. sy mesti ada kain penutup mata..arwah abah panggil, kain airliur basi..kehkeh..outstation kemana2 pasti bawa.. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. wahh sama la kita. sorang kaki bantal sorang kaki kain. haha

      Delete