Monday, September 17, 2012

Feel







Bila kau terlalu mengharapkan dan mengimpikan sesuatu,
sampai suatu masa kau sedar ianya sudah tidak bermakna apa-apa,
sudah cukup waktu untuk kau melangkah pergi sahaja.



Aku rasa sesuatu sudah hilang dari aku.







Feel.



Aku.. dah tak ada feel lagi..










..untuk convo.



Malas pegi, boleh?




mood: rolling eyes @_@





Like tanda Sayang

22 comments:

  1. x pergi ok jer tp bukan selalu nak dapat
    pikir kan.. hehehhe

    ReplyDelete
  2. gitu plop... kate nk amek pic together.. hik hik..

    ReplyDelete
  3. Pergi je. Rugi tak pergi. Kalau tak, saya yang tolong ambilkan.

    ReplyDelete
  4. *hulur feel*

    Nah ameklah, harapnya nanti hepi saja bila ke konvo.

    Tak cukup?

    *cabut kaki, kepala, tangan*

    Nah, suh diorang yang pegi.

    Tak cukup?

    *hulur manekin*

    Nah sambungkan sume2 skali. Tada!! Komplit.

    Heheh

    ReplyDelete
  5. Dimanakah hilangnya feel kamu? jom sama sama carik.. kebetuan sy tengah free ni... hehehhehe

    ReplyDelete
  6. xde feel xpa...pegi ja tanpa perasaan..huhu feel kemudian :D

    ReplyDelete
  7. Harap² feel yang Adam hulur tu disambut baik.. ;D


    Mungkin banyak fikir sangat tu..

    ReplyDelete
  8. tak apo.

    ramai ore hok tak berehi gi konbo.

    ReplyDelete