Friday, February 15, 2013

Penat

Ldcxia-25m0_large


Aku kira teman itu
untuk suka duka
kongsi bersama
sentiasa ada
bila saling memerlukan satu sama lain

Namun..
Hingga suatu masa,
kau sudah penat menjadi pendengar
sedangkan kau juga mahu menjadi pencerita
tetapi tiada yang mahu tahu
mahu dengar dari kamu
hanya mahu kamu pinjamkan telinga
dan mendengar luahan mereka.




Aku mahu...




berhenti.




Biarlah aku sendiri.






Agar hati aku tidak terluka lagi.

Like tanda Sayang

15 comments:

  1. Meh sini *Tepuk belakang* eh tak boleh. *lambai tangan je lah*

    ReplyDelete
  2. kawan masa susah memang susah nak cari

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul.. masa senang mana2 sahaja boleh jumpa

      Delete
  3. mmg begitu laaa pon.. memahami mcm mana sekali pon, kekadang tu mesti ade terlepas pandang...think positif, we are human..non of us are perfect..

    ReplyDelete
    Replies
    1. yep.. but no matter how hard it is, let us try to be a good friend :)

      Delete
  4. mmg selalu begitu. kalau mahu kwn yg terbaik perlu kan masa untuk mencari dan menilai :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha'ah.. mungkin tiada masa mahu mencari, tetapi akan jumpa suatu hari nanti :')

      Delete
  5. a proverb i just made up..a physical wound can heal..but no ointment for a broken heart :)

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. sampai suatu masa kau pun akan pergi jugak..

      Delete
    2. org yg xkan pergi adalah org yg xpernah datang. mcm aku lah.

      Delete
    3. ok. noted.

      thanks sbb berterus terang.

      Delete
  7. aku selalu macam tu..

    aku selalu cuba ada untuk mendengar..
    selalu..
    tapi bila time aku, aku tak rasa ada orang yang sudi dengar..

    or mungkin, aku sendiri tak yakin ada orang mampu mendengar..

    or aku yang tak bagi peluang untuk orang lain pula mendengar..

    ReplyDelete