Tuesday, November 16, 2010

Saya Blogger Baru


Salam..

Hello beloved readers and followers. Entry kali ini special sket sebab saya nak share link blog ni dan join segment yang yang dianjurkan oleh Ben Ashaari.

Kepada anda yang baru berjinak-jinak dengan dunia blogger sila join segment ini untuk menambahkan kenalan baru okay ;)

Actually blog saya ni takdela baru sangat tetapi disebabkan before ni saya teramat buzy and tak sempat nk update blog, so hanya entry yang penting je saya update. Haha weird right? Alhamdulillah sekarang I have lots of time for blogging. Hee thanks to all supporters =P

Okay kepada bloggers selamat berkenalan. Blog ini more into my life, my photoshoot, my styles and photography. So I hope I can share with all of you out there. Love =)

 greetings from Evagurl Izma ;-)




Like tanda Sayang

No comments:

Post a Comment