Tuesday, May 26, 2009

what-a-day

6.30 pg : Kelam kabut iron baju. Hasilnye kain bju krung aku mempunyai dua lubang yang kreatif.

6.35 Pg : iron sial jatuh dan bucunya terkena lengan aku. Dan aku pn apalagi.meraung cam nk mati.sakit w0o!

7.30 pg : adik aku wat hal. X nk pi nursery. Sbg balasan aku lwt ke skolah + lwt msk kls. Dak2 kelas plak dh acting cam street fighter vs cat woman. Haish…

2.00 ptg : aku memandu kete dgn girang. Tibe2 ujan turun lebat menggila. Ribut dan kilat sabung menyabung. Dan aku trpaksa brhenti kt tepi jln krana x nmpk jln + utk mengelakkan dr accident. Sedahan pokok tumbang btol2 dpn kete aku..fuhh…

4.00 ptg : ujan da brenti.aku kua pi bank. Hasilnye aku balik dlm keadaan basah kuyup.ujan menyapai aku kt tgh jln.


8.00 mlm : Sdh disahkan aku mengidap demam selsema dek kna ujan ptg tadi.siot.


tanganku.. yesterday and today..

bajuku... T.T


Like tanda Sayang

3 comments: